Menu

.

Plakken en knippen in Excel.
Waardebon genereren via Softwear.
Naar de drukker.

Adresstickers uitdraaien.
Adresstickers op de enveloppen plakken.
Postzegels erop.
Naar de brievenbus.

Herkenbaar?
Maar zo kan het ook:

PER E-MAIL

Dan is de werkwijze als volgt:

Selectie maken binnen Softwear.
Mailing aanmaken via het MiNTMAIL systeem.
Fotootje uploaden, tekstje erbij typen.
En verzenden maar… 🙂

Waardebonnen mailen

Via het e-mailpakket RED is het mogelijk om Softwear-waardebonnen te mailen, inclusief de bijbehorende barcode en geldwaarde zoals door Softwear wordt gegenereerd (uitsluitend tbv detailhandel).

Om dit te kunnen doen heb je een online account en een speciaal  ‘waardebon-sjabloon’ nodig.

Daarnaast is het mogelijk om, naast het logo, nog 1 afbeelding in de waardebon-mailing te plaatsen. En  1 tekstvak met een vrij tekstveld. 

SPECIFICATIES SJABLOON (PDF) >

Werkwijze

Hoe werkt het? Het is heel eenvoudig.

Binnen Softwear selecteer je de adressen. Binnen MiNTMAIL klik je op de knop ‘selectie ophalen’.

Dan selecteer je binnen MiNTMAIL een waardebon-sjabloon waarin de bijbehorende barcode automatisch wordt geplaatst (hoef je dus niets voor te doen). Je typt er een leuk tekstje bij en misschien nog een leuke foto.

Je stuurt een test-mail naar jezelf en als ie goed is klik op je de grote knop ‘verzenden’. Klaar..

..dwz naderhand uiteraard interessant om de statistieken te bekijken.

Creditbundels

Het werkt net zo simpel als de bekende SMS-bundel: voor ieder berichtje dat wordt verzonden worden de credits verrekend. 

Zie de tabel voor de mogelijke bundels:
1 verzonden waardebon-mail kost 2 credits

Aangekochte credit-bundels zijn achteraf niet terug te vorderen voor geld maar blijven onbeperkt geldig. 

De creditbundels worden via het online account besteld. Na ontvangst van betaling worden de credits bijgeschreven. Het aantal aanwezige credits wordt getoond in het online account.

Gewone nieuwsbrieven

Met een waardebon-sjabloon kunnen geen ‘gewone nieuwsbrieven’ worden verzonden.

In een waardebon-sjabloon zit namelijk automatisch de barcode verwerkt en het waardebon-sjabloon biedt geen mogelijkheden om meer nieuwsberichten te vermelden. 

Wil je ook ‘gewone nieuwsbrieven’ versturen dan is het mogelijk om in hetzelfde online account een nieuwsbrief-sjabloon toe te voegen.

Ook het nieuwsbrief-sjabloon is volledig responsive (mobile proof).

Sjabloon

Voor zowel het ‘waardebon-sjabloon’ als het ‘nieuwsbrief-sjabloon’ is er de keuze tussen:
one-size-fits-all
maatwerk

Het verschil zit ‘m niet zozeer in de functies maar in de vormgeving. Zo kan de breedte van het sjabloon bij maatwerk naar eigen wens zijn terwijl de breedte van one-size-fits-all 640 pixels is. Etc.

Voor de vormgeving van een one-size-fits-all sjabloon zie:

SPECS ONE-SIZE-FITS-ALL (PDF) >

Note: 
Nieuwsbrieven kunnen aan Softwear detailhandel en groothandel worden gekoppeld.
Waardebonnen kunnen alleen aan Softwear detailhandel worden gekoppeld.

Meer weten, gratis DEMO of aanmelden?

Dat kan door contact op te nemen met het verkoopteam van Softwear:
Dimitri Honkoop (dimitri@softwear.nl >)
Erwin Mantel (erwin@softwear.nl >)

of rechtstreeks met MiNTMAIL:
Mariska Koot (info@mintmail.nl >)

Wij helpen graag verder 🙂

Met vriendelijke groeten,
Softwear & MiNTMAIL

Share

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!